Μαθητές

Σχολικό έτος 2018-2019

A1

A2

B1

B2

Γ1

Γ2


Μαθητικές κοινότητες:

ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ

ΠΕΝΤΑΜΕΛΗ-ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΜΕΛΕΣ 2019-20


ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-17

Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ PLEXI FLEXI

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΛΙΑΔΑΣ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Από τις μαθήτριες Τριανταφύλλου Αντιγόνη και Κελλίδου Μαρία

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Από τις μαθήτριες Τριανταφύλλου Αντιγόνη και Κελλίδου Μαρία

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Από τις μαθήτριες Τριανταφύλλου Αντιγόνη και Κελλίδου Μαρία

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΩΝ ΕΤΩΝ

  • Εορτασμός 17ης Νοέμβρη
  • Εμψυχώτριες: Αναστασιλάκη Παναγιώτα ΠΕ02,  Κερασνούδη Μαρία ΠΕ13

 

  • Χριστούγεννα 2011, σχ. έτος 2011-12 – Δράσεις οικολογικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος  στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας.

Οι μαθητές/τριες παροτρύνθηκαν να συνθέσουν χριστουγεννιάτικα δένδρα αξιοποιώντας τα κλαδιά ελιάς που κλάδευε κάτοικος του Στρυμονικού σε γειτονικό οικόπεδο του Σχολείου. Κάθε τμήμα του σχολείου δημιούργησε το δικό του χριστουγεννιάτικο δένδρο με σύνθημα  “Υιοθέτησε ένα κλαδί ελιάς και κάνε το δικό σου δένδρο ” και στόχο “Αξιοποίηση και ανακύκλωση υλικών:   τίποτα δεν πετάμε”. Επιπλέον, οι μαθητές/τριες συγκέντρωσαν παραδοσιακές συνταγές για γλυκά και φαγητά. Πηγές τους ήταν  η μαμά, η γιαγιά, η θεία!

εμψυχώτρια: Κερασνούδη Μαρία, ΠΕ13

IMGP9477

 

 

 

  • Απόκριες 2012-Τσικνοπέμπτη, σχολικό έτος 2011-12

Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν προβολή παρουσίασης και πληροφορήθηκαν για τα έθιμα της Αποκριάς στον τόπο τους  και τις διατροφικές συνήθειες αυτής της περιόδου του έτους. Επίσης, συμμετείχαν στην αναβίωση αποκριάτικων εθίμων και σε  Αποκριάτικο θεατρικό δρώμενο με τίτλο «Πώς να πούμε το παιδί;» (κείμενα: Σπυριάδου Σ., ΠΕ02, σκηνοθεσία: Κερασνούδη Μ., ΠΕ13)

Οι μαθητές μας, αφού είχαν συγκεντρώσει και καταγράψει πληροφορίες με θέμα «ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ» στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας,  παρασκεύασαν εδέσματα και παρέθεσαν το δικό τους μπουφέ με έμφαση στην Υγιεινή Μεσογειακή Διατροφή.  Σπιτικά χειροποίητα εδέσματα προσέφερε και ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του Γυμνασίου Στρυμονικού. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

αποκριά 2011-12, προβολή παρουσίασης

 

  • ˜  Ποίηση και άνοιξη: 21 Μαρτίου, Παγκόσμια μέρα ποίησης και εαρινή ισημερία, Σχολικό έτος 2011-12

 

  • Αφιέρωμα στον Οδ. Ελύτη με τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη γέννησή του- Διαθεματική εργασία  Β2 στο πλαίσιο του  μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
  • Οι μαθητές/τριες:
    • ήρθαν σε επαφή με το ποιητικό έργο του Οδ. Ελύτη και άλλων Ελλήνων ποιητών
    • ζωγράφισαν πάνω σε στίχους του Οδυσσέα Ελύτη
    • χόρεψαν θρακιώτικους  χορούς που υμνούν την άνοιξη
    • εμπνεύστηκαν και έγραψαν δικά τους ποιήματα για την αγάπη, τη φιλία, τον έρωτα, τη ζωή, την ευτυχία εκφράζοντας πολλές φορές τη στάση τους απέναντι στις δυσκολίες της εποχής μας:

       “σ΄ αυτή τη δύσκολη εποχή

       χρειάζεται αισιοδοξία πολλή! ”          Τεγγελίδου Μ. ,Β2

    “Μα δεν ανησυχούμε θα ’ρθει η άνοιξη ξανά”       Ι. Φλαμούρη, Γ2

    και μπροστά στον ανεκπλήρωτο έρωτα:  “κι αν μια φορά αγάπησα και πάλι θ΄ αγαπήσω.”                                                                                                                      Σαββίδου Χρ., Β2

    Ως τρόπος παρουσίασης στην ολομέλεια επιλέχθηκε η  δραματοποίηση: Δυο νεαρές κοπέλες, η  Ποίηση και η  Άνοιξη, επισκέπτονται το σχολείο για να παρακολουθήσουν την εκδήλωση. Ένας μαθητής  τις υποδέχεται κι η γιορτή ξεκινά…

    Ποίηση και άνοιξη, μουσική και χορός, αυτοσχεδιασμός και  γλώσσα του σώματος, χαρά και αισιοδοξία πλημμύρισαν το σχολείο. Κι όπως έγραψε στο δικό της ποίημα η συνάδελφος μαθηματικός κ. Κ. Καραστογιάννη  «γέλασε ακόμα κι ο Θεός». Η δράση εντάχθηκε στο πρόγραμμα «Ευτυχία προσφέρουμε», αφού η δημιουργία και η έκφραση είναι συστατικά της ευτυχίας.

    Εμψυχωτές: Σπυριάδου Σουλτ. ΠΕ02, Κερασνούδη Μαρία ΠΕ13, Μαλέτσκα Ειρήνη ΠΕ11, Αβραμίδης Βασίλειος ΠΕ08

    πρόγραμμα εκδήλωσης

  • Στίχοι ποιητών- έκθεση σχολείου
  • ποιήματα μαθητών/τριών

 

  • εικαστικές δημιουργίες πάνω σε στίχους του Ο. Ελύτη:εικαστικές δημιουργίες

Του μικρού Βοριά

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

του μικρού βοριά

του μικρού βοριά (2)

Εικόνα1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

τα τζιτζίκια

Εικόνα2Εικόνα1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ελύτης-Άξιον Εστί   Οπτικοποίηση

 

  • Φωτογραφίες εκδήλωσης:

 


ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2012-13

  • Εργασίες στο πλαίσιο του μαθήματος των Γαλλικών-Διδάσκουσα: Γκεβρέκη Σοφία 

Οι μαθητές του τμήματος Γ΄2 των Γαλλικών είχαν τη δική τους συμμετοχή στο Πολιτιστικό Πρόγραμμα που υλοποιήθηκε στο Σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2011-12 με τίτλο «Φιλέω-ω σημαίνει αγαπώ» :

  • Βρίσκοντας και μεταφράζοντας τη «συνταγή της φιλίας» από τα γαλλικά στα ελληνικά:

P1060600 - Αντίγραφο - Αντιγραφή

P1060598 - Αντίγραφο

  • Γράφοντας ομαδικά ένα ποίημα για τη φιλία εξέφρασαν με το δικό τους τρόπο τι είναι η φιλία γι’ αυτούς:

P1060599 - Αντίγραφο

  • Στην εκδήλωση για τα δικαιώματα των παιδιών, που πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας στις 12-12-2012, οι μαθητές των Γαλλικών του Γ΄2 δημιούργησαν το παρακάτω κολλάζ,  ακούγοντας το τραγούδι «C’ est le droit des enfants» (Είναι το δικαίωμα των παιδιών) της Dominique Dimey και σε μουσική Pierre Bluteau

P1060602 - Αντίγραφο

P1060604

 

  • Τσικνοπέμπτη 2013- εμψυχώτρια: Πεμπέ Βαΐα, εκπαιδευτικός ΠΕ02

Τα έθιμα της αποκριάς είναι μέρος της ελληνικής παράδοσης. Γι αυτό τα παιδιά του σχολείου μας ήρθαν σε επαφή με αυτά και  διασκέδασαν με το γαϊτανάκι και άλλους αποκριάτικους χορούς τόσο στις πρόβες όσο και κατά την παρουσίαση την ημέρα της Τσικνοπέμπτης.

DSC00929 - Αντιγραφή

DSC00933 - Αντιγραφή

DSC00937 - Αντιγραφή

DSC00944 - Αντιγραφή

 

DSC00923 - Αντιγραφή

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Εργασίες στο πλαίσιο του προγράμματος “Η ανακύκλωση στη ζωή μας” – εμψυχώτρια: Πεμπέ Βαΐα, εκπαιδευτικός ΠΕ02 

Η ανακύκλωση έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας. Τα παιδιά πρέπει να μάθουν τις ωφέλειες της και να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση. Αυτός ήταν ο σκοπός του προγράμματος και πιστεύω ότι πέτυχε σε μεγάλο βαθμό. Τα παιδιά δεν έμαθαν μόνο, αλλά δημιούργησαν κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά και συγκέντρωσαν τηγανισμένα λάδια που ήταν για πέταγμα.

551 - Αντιγραφή

558 - Αντιγραφή

DSC01001 - Αντιγραφή

DSC01004 - Αντιγραφή

DSC01006 - Αντιγραφή

DSC01013 - Αντιγραφή

 


 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2014-15

Εικαστικές Δημιουργίες στο πλαίσιο του μαθήματος Ομήρου Οδύσσεια. 

Η σχεδία του Οδυσσέα από τη μαθήτρια Μπάρμπα Ειρήνη, μαθήτρια του Α2΄

P1080529

Η σχεδία δια χειρός Σιδέρη Σίμου, μαθητή Α2΄

P1080530

Ο Σίμος φιλοτέχνησε και τις παρακάτω εικόνες αξιοποιώντας τα στοιχεία που δίνει ο ποιητής για τη συνάντηση της Ναυσικάς με τον Οδυσσέα και την εμφάνιση του Τηλέμαχου στην καλύβα του Εύμαιου. 

P1080526

P1080527

P1080528


 

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2015-2016

Εδώ θα αναρτώνται  εργασίες  μαθητών του σχολείου που γίνονται στο πλαίσιο μαθήματος ή εκδήλωσης

Με αφόρμηση το κείμενο της 4ης ενότητας της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας η Δόμνα δημιούργησε μια προβολή παρουσίασης (Power Point) διαφανειών εικόνων και σύντομου κειμένου με τις σκέψεις και τους προβληματισμούς της σχετικά με τον πόλεμο και την ειρήνη.

  • Εικαστική απόδοση εικόνων Κειμένου Λογοτεχνίας, Σιδέρης Σίμος, Β2, Νεοελλ. Λογοτεχνία 

Να τι γίνεται όταν το μάθημα εμπνέει τους μαθητές!  Μετά τη διδασκαλία του διηγήματος του ΄Α. Τσέχωφ  “΄Ενας αριθμός”, ο Σίμος,  μαθητής του Β2΄ και γνωστός “ζωγράφος” του σχολειού μας, προχώρησε στην αναπαράσταση  εικόνων του κειμένου που τον ενέπνευσαν. Ιδού το αποτέλεσμα:

20160214_140049

“- Δύο μήνες και πέντε μέρες…
         – Δύο μήνες ακριβώς… Το ‘χω σημειώσει… Λοιπόν, έχουμε εξήντα ρούβλια. Πρέπει να βγάλουμε εννιά Κυριακές… δε δουλεύετε τις Κυριακές. Πηγαίνετε περίπατο με τα παιδιά. Έπειτα έχουμε τρεις γιορτές…
         Η Ιουλία έγινε κατακόκκινη και άρχισε να τσαλακώνει νευρικά την άκρη του φουστανιού της, μα δεν είπε λέξη.”

20160214_140142

Άλλη μια μέρα που δεν πρόσεχες, έκλεψε μια καμαριέρα τα μποτάκια της Βαρβάρας. Πρέπει να ‘χεις τα μάτια σου τέσσερα, γι’ αυτό σε πληρώνουμε…

 

© 2017 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΡΥΜΟΝΙΚΟΥ ΣΕΡΡΩΝ| ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΣΠΥΡΙΑΔΟΥ ΣΟΥΖΗ | Developed by @kon_Design