Πληροφορική

ID μαθήματος
ΠΛΗΡ
ΤΑΞΗ
Α΄ , Β΄ , Γ΄ Γυμνασίου
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
Κεχαγιά Ελένη

Το βιβλίο έχει ως στόχο να βοηθήσει το μαθητή να εμπλουτίσει τις γνώσεις του σε διαχρονικά θέματα της Πληροφορικής, να αξιοποιήσει τους υπολογιστές του σχολικού εργαστηρίου ως εργαλεία μάθησης και σκέψης και να διαμορφώσει κριτική στάση απέναντι στη χρήση των νέων τεχνολογιών στην καθημερινή του ζωή. Παράλληλα, μέσα από ποικίλες δραστηριότητες που προτείνονται στο βιβλίο, δίνεται στο μαθητή η ευκαιρία να δημιουργήσει τα δικά του έργα, να ανακαλύψει τις διαχρονικές έννοιες της Πληροφορικής και να ενημερωθεί για σύγχρονα θέματα της Πληροφορικής.

Το βιβλίο έχει ως στόχο να βοηθήσει το μαθητή να εμπλουτίσει τις γνώσεις του σε διαχρονικά θέματα της Πληροφορικής, να αξιοποιήσει τους υπολογιστές του σχολικού εργαστηρίου ως εργαλεία μάθησης και σκέψης και να διαμορφώσει κριτική στάση απέναντι στη χρήση των νέων τεχνολογιών στην καθημερινή του ζωή. Παράλληλα, μέσα από ποικίλες δραστηριότητες που προτείνονται στο βιβλίο, δίνεται στο μαθητή η ευκαιρία να δημιουργήσει τα δικά του έργα, να ανακαλύψει τις διαχρονικές έννοιες της Πληροφορικής και να ενημερωθεί για σύγχρονα θέματα της Πληροφορικής.

Το βιβλίο έχει ως στόχο να βοηθήσει το μαθητή να εμπλουτίσει τις γνώσεις του σε διαχρονικά θέματα της Πληροφορικής, να αξιοποιήσει τους υπολογιστές του σχολικού εργαστηρίου ως εργαλεία μάθησης και σκέψης και να διαμορφώσει κριτική στάση απέναντι στη χρήση των νέων τεχνολογιών στην καθημερινή του ζωή. Παράλληλα, μέσα από ποικίλες δραστηριότητες που προτείνονται στο βιβλίο, δίνεται στο μαθητή η ευκαιρία να δημιουργήσει τα δικά του έργα, να ανακαλύψει τις διαχρονικές έννοιες της Πληροφορικής και να ενημερωθεί για σύγχρονα θέματα της Πληροφορικής.

Υλικό μαθήματος:

© 2017 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΡΥΜΟΝΙΚΟΥ ΣΕΡΡΩΝ| ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΣΠΥΡΙΑΔΟΥ ΣΟΥΖΗ | Developed by @kon_Design